mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar özenti olmayın ya.Sloganını çaldığınız siteden farklı bir sitede tanıtabilirdiniz.
İlginç bir yorum.

Webmaster Forumu r10'a özel bir slogan'da benmi bilmiyorum ?