"kumo" yu Türkiye'den kullanan olursa neden olmasın

sitelemizi kumo'ya da uyumlu yapabiliriz.
ya da google'dan ban yiyenler için iyi bir alternatif olur

kumo'ya kasarlar.
forumunuz hayırlı olsun. inşallah istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. r10 a şu anda değil ama ileride umarım rakip olursunuz

başarılar..
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim
Okuduğum ve araştırdığım kadarıyla, Kumo gerçekten google'dan cok farklı bir algoritma ile geliyor.Farkı kullanmadan, görmeden anlayamayız tabi..Ama içimden bir his, bu sefer birşeyler olacakta google gerçekten zedelenecek gibi geliyor..
Son zamanlarda google'da yapılan hatalardan dolayı, çoğu webmaster'in canı yandı adsense olayında..Dediğim gibi reklam sponsorluğu olayı gerçekten olursa, iyi yerlere gelebilir diye düşünüyorum..
Tek merak ettiğim, nasıl bir algoritması olacak...
Saygılarımla.