Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google sitemi banlasa bile kumo, yahoo vs. kasmam, google'ın banladığı siteye kumo 13123123k hit yollasa bile bişeye yaramaz, çünkü; google banladı, adı bile yetiyo.
Ayrıca google'ın batmasını istiyo gibisin ama google batarsa webmasterların %90'ı kalpten gider.
Buna kim sevinir ?
Tamindir, İnndir, Mynet, Gezginler, E-kolay gibi siteler.
Çünkü; bilgisayar kullanıcılarının aklında yıllanmış siteler kalır. Zaten hitin %97'sini google yolluyo.
Ama google artık vazgeçilmez, klavyen, işlemcin gibi olmazsa olmaz. Google artık kalıplaştı.
Gel yol yakınken vazgeç bu sevdadan, zararın neresinden dönülürse kardır.
Öyle bir demişsin ki, sanki kumo'yu ben açıyorum

Google dediğin gibi kalıplaşmış artık, fakat kumo alternatiflerin en büyüğü olabilir diye düşünüyorum.Forum'da aratırsanız, Webmaster'ların çoğu ciyak ciyak google in artık bu işlerde tek olmamasını çığırıyor

Sitemizdede yazdığımız gibi, kumo gerçekten farklı bir algoritma yapısıyla geliyor.Bu algoritma insanların hoşuna giderse, ki gidecek gibi gözüküyor..

Vay google'in haline

Şuan insanların geneli, explorer başlangıç sayfasını google.com yapıyor.
Peki bu durumda Google'in Kalıplaşması normal değilmi?