Merhaba Arkadaşlar,
Kumo'nun Google'a Rakip olması gibi,
Kumo Fan Webmaster Forumu 'unda r10'a rakip olması söz konusu olabilirmi
Yoksa hayal dünyasındamı yaşıyoruz ?
Biliyorsunuz ki, bu yıl sonuna doğru, Microsoft kumo.com u açacak.
Webmaster'lar ve internet kullanıcıları için büyük bir alternatif olabileceğine inanıyorum..
Adsense gibi reklam sponsorluğu yapacağınıda duydum.
Ne dersiniz ? Google'dan sıkıldıkmı artık ?