Merhaba Arkadaşlar,

Kumo'nun Google'a Rakip olması gibi,

Kumo Fan Webmaster Forumu 'unda r10'a rakip olması söz konusu olabilirmi

Yoksa hayal dünyasındamı yaşıyoruz ?

Biliyorsunuz ki, bu yıl sonuna doğru, Microsoft kumo.com u açacak.

Webmaster'lar ve internet kullanıcıları için büyük bir alternatif olabileceğine inanıyorum..

Adsense gibi reklam sponsorluğu yapacağınıda duydum.

Ne dersiniz ? Google'dan sıkıldıkmı artık ?