Google sitemi banlasa bile kumo, yahoo vs. kasmam, google'ın banladığı siteye kumo 13123123k hit yollasa bile bişeye yaramaz, çünkü; google banladı, adı bile yetiyo.

Ayrıca google'ın batmasını istiyo gibisin ama google batarsa webmasterların %90'ı kalpten gider.
Buna kim sevinir ?
Tamindir, İnndir, Mynet, Gezginler, E-kolay gibi siteler.
Çünkü; bilgisayar kullanıcılarının aklında yıllanmış siteler kalır. Zaten hitin %97'sini google yolluyo.

Ama google artık vazgeçilmez, klavyen, işlemcin gibi olmazsa olmaz. Google artık kalıplaştı.
Gel yol yakınken vazgeç bu sevdadan, zararın neresinden dönülürse kardır.