• 23-10-2010, 20:36:00
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olay budur, senin gibi gereksiz postlar kasacağına gitsin yaratıcı fikirlerle değişik siteler açsın daha iyi.
    gereksiz diyorsun sana buraya tüm mesajlarını yığarım ağlarsın çocuk.

    Yeni seçimler başladı mı? konusunu göremedim de r10 da
  • 23-10-2010, 20:37:30
    #20
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gereksiz diyorsun sana buraya tüm mesajlarını yığarım ağlarsın çocuk.

    Yeni seçimler başladı mı? konusunu göremedim de r10 da
    Ne kadar gereksiz bir insan olduğun bu mesajından belli oluyor.
  • 23-10-2010, 20:38:41
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar gereksiz bir insan olduğun bu mesajından belli oluyor.
    Gereksiz insan benim değil mi. Seçimleri takip ediyorum. Sen artık kendi dünyanı forumlarda yaratmışsın. Seçimleri yapan sensin. Gerekli insan.
  • 23-10-2010, 20:41:24
    #22
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz insan benim değil mi. Seçimleri takip ediyorum. Sen artık kendi dünyanı forumlarda yaratmışsın. Seçimleri yapan sensin. Gerekli insan.
    Sana neden batıyorki? sitenin 20 yıl önceki halini hatırlayıp burada artistlik yapman kadar saçma birşey yok. Üstelik yetki istediğin günleride unutma.
    Şu forumda 1 tane yararlı mesajını gördüysem o gözlerim kör olsun.
  • 23-10-2010, 20:43:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana neden batıyorki? sitenin 20 yıl önceki halini hatırlayıp burada artistlik yapman kadar saçma birşey yok. Üstelik yetki istediğin günleride unutma.
    Şu forumda 1 tane yararlı mesajını gördüysem o gözlerim kör olsun.
    Doğrudur usta, senin bir konuyu yararlı olarak görebilmen için o konuda "vbulletin belediye seçimi eklentisi" falan olması gerekir. Sana faydalı olmayan tüm herşey, normal insanlara faydalı konulardır.
  • 23-10-2010, 20:46:49
    #24
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur usta, senin bir konuyu yararlı olarak görebilmen için o konuda "vbulletin belediye seçimi eklentisi" falan olması gerekir. Sana faydalı olmayan tüm herşey, normal insanlara faydalı konulardır.
    Doğru senin geyik yapman bana faydasız diğerlerine faydalıdır. Birisi yardım istediğinde ne zaman yardım ettinki faydalı olasın? ona buna çamur atıp faceden sildi diye milleti karalaman çok faydalı birşey dimi.
  • 23-10-2010, 20:48:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru senin geyik yapman bana faydasız diğerlerine faydalıdır. Birisi yardım istediğinde ne zaman yardım ettinki faydalı olasın? ona buna çamur atıp faceden sildi diye milleti karalaman çok faydalı birşey dimi.
    Face'den silmek mi Sanal aşkların sanal insanı.. Fake üyelikle ilişkin vardı gerisini sen düşün

    Benim yaptığım geyiklere laf atmışsın ama neredeyse tüm mesajların inci sözlük yorumları gibi. Liselilerle dalga geçen liseli çocuk... :
  • 23-10-2010, 20:51:07
    #26
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Face'den silmek mi Sanal aşkların sanal insanı.. Fake üyelikle ilişkin vardı gerisini sen düşün

    Benim yaptığım geyiklere laf atmışsın ama neredeyse tüm mesajların inci sözlük yorumları gibi. Liselilerle dalga geçen liseli çocuk... :
    Fazla değil 2 yıl sonra bu mesajına bakıp ne kadar gereksiz insanmışım diyiceksin.

    Senle daha fazla uğraşamam, sorumluluklarım var.
  • 23-10-2010, 20:51:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla değil 2 yıl sonra bu mesajına bakıp ne kadar gereksiz insanmışım diyiceksin.

    Senle daha fazla uğraşamam, sorumluluklarım var.
    Aaa pardon doğru belediye seçimi yapacaktın dimi sen .

    Eğer sen kendini gerekli olarak görüyorsan beni o kategoriye sokma zaten.