Fazla değil 2 yıl sonra bu mesajına bakıp ne kadar gereksiz insanmışım diyiceksin.
Senle daha fazla uğraşamam, sorumluluklarım var.
Aaa pardon doğru belediye seçimi yapacaktın dimi sen .
Eğer sen kendini gerekli olarak görüyorsan beni o kategoriye sokma zaten.