Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla değil 2 yıl sonra bu mesajına bakıp ne kadar gereksiz insanmışım diyiceksin.

Senle daha fazla uğraşamam, sorumluluklarım var.
Aaa pardon doğru belediye seçimi yapacaktın dimi sen .

Eğer sen kendini gerekli olarak görüyorsan beni o kategoriye sokma zaten.