BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gereksiz diyorsun sana buraya tüm mesajlarını yığarım ağlarsın çocuk.

Yeni seçimler başladı mı? konusunu göremedim de r10 da
Ne kadar gereksiz bir insan olduğun bu mesajından belli oluyor.