Bir Forum Açsam..
29
●1.598
- 23-10-2010, 17:45:29***** kategorisi açma Forumları genelde bayan ziyaretciler tercih eder, ***** kategorisi olduğu içinde bayanlar tarafından ziyaret edilmeyecektir.
Sağlam Bir kadro ile Güzellik moda diziler reytingler gibi kategorilerde eklersen ilgi çekecektir.
Forum portaldan daha çok süre ister gelişmek için hemen pes etmessen herşey güzel olur başarılar
- 23-10-2010, 17:58:02Frmtr yakalayabilmek ne kadar saçma bir yorumsa senin şu yorumunda okadar saçma. Biraz mantıklı düşünün öyle yazın herşey klavyede buraya yorum yazmak kadar kolay değil.Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook gibi bir çok sosyal siteler varken kimse gelip forumda 5 yıldız almak için forumda post kasmaz. Bitti o devirler 2004-2005 yılında olsaydık olurdu. - 23-10-2010, 20:13:19Ben frmtr'ye yetişmesi için herhangi bir zaman diliminden bahsetmedim. Adam 2 yıldan bahsediyor. 2 Yıldan daha yüksek bi zamanda da olabilir bu. Benimde forum sitelerim var. Netteki zamanlarının büyük bir bölümünü benim forum siteme ayıran üyelerim var. Söylediğiniz kadar da saçma değilmiş demek ki ?Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bir mod olarak biraz daha kibar olabilirsin. Sonuçta bu yorumu sana yapmadım. Sana saçma geldiği kadar başkalarına mantıklı da gelebilir. Bahsettiklerimin kolay olmadığının farkındayım zaten ve bence sen konuyu tekrar bir oku. 2 Yıldan bahsedilince ve bunları 2 yıla yayınca o zorluk biraz daha basitleşebiliyor.
Arkadaşın forumtr'ye yetişemeyeğini senin kadar bende gayet iyi biliyorum. Ama yıkıcı olmak yerine biraz yapıcı olmayı deneyelim. Nerden biliyorsun ? Belki adamın çevresi fazla. Belki sürekli forumda takılan insanlar bulabilecek. Bu hiçbirimizi ilgilendirmez öyle değil mi ? Yorum atar geçeriz. - 23-10-2010, 20:23:45Sizin yapıcağınız kadro frmtr'de de var. Sizin yaptığınız seo çalışmalarını frmtr de yapıyor. Farkınız olması lazım. Ben şimdi frmtr ye girip garip olaylara bakıyorum mesela hergün yüzlerce yeni ve ilgi çekici konu var, sizin siteye giricem 2 haftada bir yeni konu gelicek. Ben şimdi neden sizin sitenize giriyim? zaten o 2 haftada 1 açılan konular frmtr den alınmış olacak.
Bilmem anlatabildimmi.
- 23-10-2010, 20:27:19Üyeliği durdurulduValla billa ya. Bir şehir forumu kuracaksın. Belediyelere ayıracaksın. Seçimler yapacaksın. Olay budur arkadaş.Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2010, 20:32:48Evet olay budur, senin gibi gereksiz postlar kasacağına gitsin yaratıcı fikirlerle değişik siteler açsın daha iyi.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
