• 23-10-2010, 17:43:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    1 ay önce güzel bir vbulletin forum açtım seo falan herşey tamdı fakat kadro yoktu ve kapamak zorunda kaldım .
  • 23-10-2010, 17:45:29
    #11
    ***** kategorisi açma Forumları genelde bayan ziyaretciler tercih eder, ***** kategorisi olduğu içinde bayanlar tarafından ziyaret edilmeyecektir.

    Sağlam Bir kadro ile Güzellik moda diziler reytingler gibi kategorilerde eklersen ilgi çekecektir.

    Forum portaldan daha çok süre ister gelişmek için hemen pes etmessen herşey güzel olur başarılar
  • 23-10-2010, 17:54:41
    #12
    forum olayları facebook olayı çıkmadan önce baya tutuluyordu ama artık ilgiyi kaybetti. kısacası forum açacanda üye toplıcanda falanda filanda çok yıpranırsın bence. Eski forumlar bu işin cıvcıvlı zamanında kuruldular ve ilgiyi aldılar.
  • 23-10-2010, 17:58:02
    #13
    Davay davay 🌹
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç aşamaya bakıyor aslında ..

    - Sağlam bir kadro
    - Seo,Backlink ve Reklam
    - Kalite

    bu 3 aşamada herşey yolunda giderse bence frmtr ye yetişmen için herhangi bir engel olmaz düşüncesindeyim.
    Frmtr yakalayabilmek ne kadar saçma bir yorumsa senin şu yorumunda okadar saçma. Biraz mantıklı düşünün öyle yazın herşey klavyede buraya yorum yazmak kadar kolay değil.

    Facebook gibi bir çok sosyal siteler varken kimse gelip forumda 5 yıldız almak için forumda post kasmaz. Bitti o devirler 2004-2005 yılında olsaydık olurdu.
  • 23-10-2010, 20:13:19
    #14
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frmtr yakalayabilmek ne kadar saçma bir yorumsa senin şu yorumunda okadar saçma. Biraz mantıklı düşünün öyle yazın herşey klavyede buraya yorum yazmak kadar kolay değil.

    Facebook gibi bir çok sosyal siteler varken kimse gelip forumda 5 yıldız almak için forumda post kasmaz. Bitti o devirler 2004-2005 yılında olsaydık olurdu.
    Ben frmtr'ye yetişmesi için herhangi bir zaman diliminden bahsetmedim. Adam 2 yıldan bahsediyor. 2 Yıldan daha yüksek bi zamanda da olabilir bu. Benimde forum sitelerim var. Netteki zamanlarının büyük bir bölümünü benim forum siteme ayıran üyelerim var. Söylediğiniz kadar da saçma değilmiş demek ki ?

    Ayrıca bir mod olarak biraz daha kibar olabilirsin. Sonuçta bu yorumu sana yapmadım. Sana saçma geldiği kadar başkalarına mantıklı da gelebilir. Bahsettiklerimin kolay olmadığının farkındayım zaten ve bence sen konuyu tekrar bir oku. 2 Yıldan bahsedilince ve bunları 2 yıla yayınca o zorluk biraz daha basitleşebiliyor.

    Arkadaşın forumtr'ye yetişemeyeğini senin kadar bende gayet iyi biliyorum. Ama yıkıcı olmak yerine biraz yapıcı olmayı deneyelim. Nerden biliyorsun ? Belki adamın çevresi fazla. Belki sürekli forumda takılan insanlar bulabilecek. Bu hiçbirimizi ilgilendirmez öyle değil mi ? Yorum atar geçeriz.
  • 23-10-2010, 20:20:01
    #15
    Şimdi forum sitelerine yatırım yapan ilerde pişman olur. Söylüyoruz her fırsatta forum siteleri yakın bir zamanda bitmeye mahkum.
  • 23-10-2010, 20:23:45
    #16
    Sizin yapıcağınız kadro frmtr'de de var. Sizin yaptığınız seo çalışmalarını frmtr de yapıyor. Farkınız olması lazım. Ben şimdi frmtr ye girip garip olaylara bakıyorum mesela hergün yüzlerce yeni ve ilgi çekici konu var, sizin siteye giricem 2 haftada bir yeni konu gelicek. Ben şimdi neden sizin sitenize giriyim? zaten o 2 haftada 1 açılan konular frmtr den alınmış olacak. Bilmem anlatabildimmi.
  • 23-10-2010, 20:27:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin yapıcağınız kadro frmtr'de de var. Sizin yaptığınız seo çalışmalarını frmtr de yapıyor. Farkınız olması lazım. Ben şimdi frmtr ye girip garip olaylara bakıyorum mesela hergün yüzlerce yeni ve ilgi çekici konu var, sizin siteye giricem 2 haftada bir yeni konu gelicek. Ben şimdi neden sizin sitenize giriyim? zaten o 2 haftada 1 açılan konular frmtr den alınmış olacak. Bilmem anlatabildimmi.
    Valla billa ya. Bir şehir forumu kuracaksın. Belediyelere ayıracaksın. Seçimler yapacaksın. Olay budur arkadaş.
  • 23-10-2010, 20:32:48
    #18
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla billa ya. Bir şehir forumu kuracaksın. Belediyelere ayıracaksın. Seçimler yapacaksın. Olay budur arkadaş.
    Evet olay budur, senin gibi gereksiz postlar kasacağına gitsin yaratıcı fikirlerle değişik siteler açsın daha iyi.