Gereksiz insan benim değil mi. Seçimleri takip ediyorum.

Sen artık kendi dünyanı forumlarda yaratmışsın. Seçimleri yapan sensin. Gerekli insan.
Sana neden batıyorki? sitenin 20 yıl önceki halini hatırlayıp burada artistlik yapman kadar saçma birşey yok. Üstelik yetki istediğin günleride unutma.

Şu forumda 1 tane yararlı mesajını gördüysem o gözlerim kör olsun.