Doğrudur usta, senin bir konuyu yararlı olarak görebilmen için o konuda "vbulletin belediye seçimi eklentisi" falan olması gerekir. Sana faydalı olmayan tüm herşey, normal insanlara faydalı konulardır.
Doğru senin geyik yapman bana faydasız diğerlerine faydalıdır. Birisi yardım istediğinde ne zaman yardım ettinki faydalı olasın? ona buna çamur atıp faceden sildi diye milleti karalaman çok faydalı birşey dimi.