Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana neden batıyorki? sitenin 20 yıl önceki halini hatırlayıp burada artistlik yapman kadar saçma birşey yok. Üstelik yetki istediğin günleride unutma.
Şu forumda 1 tane yararlı mesajını gördüysem o gözlerim kör olsun.
Doğrudur usta, senin bir konuyu yararlı olarak görebilmen için o konuda "vbulletin belediye seçimi eklentisi" falan olması gerekir. Sana faydalı olmayan tüm herşey, normal insanlara faydalı konulardır.