• 29-01-2008, 18:36:42
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, yapı kredi sadece üniversite öğrencileri için yıllık ücret almıyor. Üniversite kimliğinizle başvuru yapıyorsunuz. Benim merak ettiğim; öğrencilikten çıkınca(mezun olunca) hesap devammı ediyor yoksa kapanıyor mu
  • 29-01-2008, 19:23:38
    #20
    SuSpect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, yapı kredi sadece üniversite öğrencileri için yıllık ücret almıyor. Üniversite kimliğinizle başvuru yapıyorsunuz. Benim merak ettiğim; öğrencilikten çıkınca(mezun olunca) hesap devammı ediyor yoksa kapanıyor mu
    hesap devam ediyor. normal hesaba geçiyosun (hesap no falan değişmiyor) tek fark 6 ayda bi 21 ytl ödüyorsun
  • 30-01-2008, 04:22:33
    #21
    inndirorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap devam ediyor. normal hesaba geçiyosun (hesap no falan değişmiyor) tek fark 6 ayda bi 21 ytl ödüyorsun
    O zaman okulu uzatırız
  • 30-01-2008, 18:05:42
    #22
    SuSpect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman okulu uzatırız
    aklıma gelmedi değil ama 42 ytl için değmez bi sene yakmaya
  • 30-01-2008, 18:12:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    işbankası iyidir.
  • 30-01-2008, 22:11:37
    #24
    geçenlerde Garanti den hesap açtırdım Paracard verdiler sıgorta mı ne oluyormuş 27 ytl ondan kestiler yıllık ne kesicekler bilmiyorum.. öğrenciyim ama hesabı açan bayan galiba babamın hesabından ek olarak açtı bana hesap sizce ne kadar keserler yıllık? arkadaşın dediği gibi 10 tyl mi
  • 30-01-2008, 23:51:10
    #25
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bugun gittim bir kaç banka dolaştım
    Ayrımtılı bilgi aşşağıda


    Yapı Kredi : Müşteri hizmetleri çok cana yakın konuştum üniversite öğrencileri için hesap işletme ücreti yıllık ücret almıyorlar.
    Oyak : Açılış olarak 10 lira hesap işletme ücreti yıllık 20 lira
    Ziraat Bankası : Hesap İşletim Olarak 20 ytl alıyor.
    Halk Bamk : Hesap İşletim Olarak Aylık 3 ytl alıyor.
    Garanti Bank : 15-18 yaş arası kullanıcılar için g-bank adlı bir kart hesabı oluşturuyorlar yıllık ücret cüzzi bir miktar maximum 10 ytl.

    Yukarıdaki bilgileri öğrendim arkadaşlar İçlerinde en cazibi Garanti Gibi duruyor.
    hocam yok öyle bir yalan.

    bendede g-bank var 6 aylık 30 YTL alıyorlar
  • 31-01-2008, 10:51:23
    #26
    Üyeliği durduruldu
    eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yok öyle bir yalan.

    bendede g-bank var 6 aylık 30 YTL alıyorlar
    bendende 6 aylık 20 ytl
    yalnız bunun bir çözümü var Fatura veya 3 aylık kontör ödeme talimati verirseniz hesaptan para almıyorlar
  • 31-01-2008, 11:44:11
    #27
    benim öğrenciyken aldığım üniversiteli maximum kredi kartım var türkiye iş bankasına ait...

    7-8 yıldır kullanıyorum birkez bile para kesmediler hem kredi kartı hem vadesiz yatırım hesabı dolar hesabı euro hesabı net bankacılıktan hepsini bir arada yürütüyorum...
    adsense ödemelerinde hiçbir sorun çıkmıyor saati saatine yatıyor net işlemleride çok ama çok iyi.... bazen borsada alış veriş yapıyorum üniversite harcı bile yatıyorum ödüyorum altın alıyorum kontur alıyorum satıyorum eft havale yani artık bankaya hiç uğramaz oldum

    tavsiye ederim...