Bankomat Kartı
30
●3.589
- 29-01-2008, 19:23:38hesap devam ediyor. normal hesaba geçiyosun (hesap no falan değişmiyor) tek fark 6 ayda bi 21 ytl ödüyorsunSuSpect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2008, 04:22:33O zaman okulu uzatırızinndirorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2008, 18:05:42aklıma gelmedi değil ama 42 ytl için değmez bi sene yakmayaSuSpect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2008, 22:11:37geçenlerde Garanti den hesap açtırdım Paracard verdiler sıgorta mı ne oluyormuş 27 ytl ondan kestiler yıllık ne kesicekler bilmiyorum.. öğrenciyim ama hesabı açan bayan galiba babamın hesabından ek olarak açtı bana hesap sizce ne kadar keserler yıllık? arkadaşın dediği gibi 10 tyl mi
- 30-01-2008, 23:51:10hocam yok öyle bir yalan.Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede g-bank var 6 aylık 30 YTL alıyorlar
- 31-01-2008, 10:51:23Üyeliği durduruldubendende 6 aylık 20 ytleminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yalnız bunun bir çözümü var
Fatura veya 3 aylık kontör ödeme talimati verirseniz hesaptan para almıyorlar
- 31-01-2008, 11:44:11benim öğrenciyken aldığım üniversiteli maximum kredi kartım var türkiye iş bankasına ait...
7-8 yıldır kullanıyorum birkez bile para kesmediler hem kredi kartı hem vadesiz yatırım hesabı dolar hesabı euro hesabı net bankacılıktan hepsini bir arada yürütüyorum...
adsense ödemelerinde hiçbir sorun çıkmıyor saati saatine yatıyor net işlemleride çok ama çok iyi.... bazen borsada alış veriş yapıyorum üniversite harcı bile yatıyorum ödüyorum altın alıyorum kontur alıyorum satıyorum eft havale yani artık bankaya hiç uğramaz oldum
tavsiye ederim...

Fatura veya 3 aylık kontör ödeme talimati verirseniz hesaptan para almıyorlar