• 28-01-2008, 22:26:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Şu Web işlerine başladıktan sonra hesap numarası gerekir oldu.
    Bu yüzden para yatırıp para çekebileceğim bir hesap yani bankomat kartı açtırmak istiyorum size sorum şudur.Büyük bir meblağ ile işlem yapmayacağım için kartı açarken benden ücret alınmaması isteğim .Acaba hangi banka ücret talep etmiyor ??

    İyi Akşamlar.
  • 28-01-2008, 22:57:28
    #2
    Hiç birisi istemiyor başta ama çoğunda yıllık kart ücreti diye bi dalga var ilerleyen zamanlarda alıyorlar. Anca öğrenciysen bi kaçı almıyor (ykb gibi). Bildğim kadarıyla asyacard'ta öyle bir şey yok ama onuda kullanan fazla yok
  • 28-01-2008, 23:01:53
    #3
    bankamatik kartı ndan söz ediyorsunuz sanırım....

    çoğu banka eft işlemlerinde ufak bir mablağlık işlem bile olsa en az 1.50 ytl ücret almakta.. (belki küçük bir para ama neden verelim ki, durduk yere eft işlem parası.. )


    ben 3 senedir oyak bankası ile işlem yapmaktayım... ne eft neden yıllık para kesiyorlar..
    Tavsiye ederim...
  • 28-01-2008, 23:02:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    öğrenciysen işbankasında olmadığını biliyorum.

    değilsende sadece bankasyada yok ücret sadece diye biliyorum.

    tabi hiçbiri baştan almıyor ilerde alıyor üstteki arkadşın dediği gibi.
  • 28-01-2008, 23:16:29
    #5
    garanti 6 aylık 50 ytl
    iş bankası yıllık 20 ytl
    ykb 6 aylık 21 ytl

    Bildiğim kadarıyla...
  • 28-01-2008, 23:20:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 3 senedir oyak bankası ile işlem yapmaktayım... ne eft neden yıllık para kesiyorlar..
    Tavsiye ederim...
    iyimiş,

    hiç adsense ödemesi aldınmı sorun falan oluyormu?
  • 28-01-2008, 23:21:58
    #7
    Arayın bankayı kartı iptal ettiriyorum deyin, bidaha almazlar
  • 28-01-2008, 23:51:39
    #8
    Alıntı
    iyimiş,

    hiç adsense ödemesi aldınmı sorun falan oluyormu?
    adsense den pin gelse ödemede alıcaz ama

    forumda bir arkadaşta görmüştüm oyak kullanıyor sanırım ads. eftsin de biraz sıkıntı yaşamış, fakat alırsınız paranızı gene..

    Alıntı
    Arayın bankayı kartı iptal ettiriyorum deyin, bidaha almazlar
    YEMİYORLAR....
    geçen ay yapı kredi bankası hesabımı kontrol ettim 20 ytl hesap işletim parası almışlar..
    Ben sadece orayı eft,havale işlerinde kullanıyordum, ayrıca hesap işletim derken ne yapıyorlar sanki, neyse aradım sövdüm.. biz size dönücez dediler.. 2 gün sonra gitti şubeye müdüre kadar çıktım (20 ytl sinde değilim, ama uyuz oluyorum böyle hesap işletim diye milleti kekliyorlar.) neyse uzun lafın kısası vermedi pez*lar parayı bende kapattım hesabı...

    Yani husay senin o dediğin yöntem mazide kaldı...


    Tekrar söylüyorum oyak bank ne eft parası nede yıllık hesap işletim ücreti alıyor...
  • 29-01-2008, 00:35:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hımm arkadaşlar peki size şunu sorayım benim yaşım 18 den küçük
    yapıkrediyi aradım dedim böyle böyle benim yaş 18 den küçük (16) ben hesap açabilir miyim oda evet açarız dediler ama şunu sormayı unuttum :S
    bağımsız bir hesap mı açılıyor yoksa var olan bir hesaptan ek kart mı çıkarıtlıyor

    bilgisi olan arkadaşım - abim varsa paylaşırsa sevinirim bugun bakaya gidip konusmayı düşünüyorum.