Hiç birisi istemiyor başta ama çoğunda yıllık kart ücreti diye bi dalga var ilerleyen zamanlarda alıyorlar. Anca öğrenciysen bi kaçı almıyor (ykb gibi). Bildğim kadarıyla asyacard'ta öyle bir şey yok ama onuda kullanan fazla yok