Konu
Bankomat Kartı
28-01-2008, 23:20:25
#6
vezir
Üyeliği durduruldu
ForumAlemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 3 senedir oyak bankası ile işlem yapmaktayım... ne eft neden yıllık para kesiyorlar..
Tavsiye ederim...
iyimiş,
hiç adsense ödemesi aldınmı sorun falan oluyormu?