ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 3 senedir oyak bankası ile işlem yapmaktayım... ne eft neden yıllık para kesiyorlar..
Tavsiye ederim...
iyimiş,

hiç adsense ödemesi aldınmı sorun falan oluyormu?