Arkadaşlar Şu Web işlerine başladıktan sonra hesap numarası gerekir oldu.
Bu yüzden para yatırıp para çekebileceğim bir hesap yani bankomat kartı açtırmak istiyorum size sorum şudur.Büyük bir meblağ ile işlem yapmayacağım için kartı açarken benden ücret alınmaması isteğim .Acaba hangi banka ücret talep etmiyor ??

İyi Akşamlar.