• 29-01-2008, 00:42:02
    #10
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir oyak birde bankasya hesabı açmak lazım o zaman yılda hiç yere 40 ytl vermek neden ki yıl için zaten binlerce ytl para dönüyor hesapda, 40 ytl'i ona vereceğime bir fakire veririm.
  • 29-01-2008, 00:43:04
    #11
    benim kuzen var 17 yaşında.. ondan örnek vereyim...

    gene oyak..

    iyi reklam yaptım bende.. (en iyisi ben şu oyak bank ile anlaşım.. reklam için)

    neyse konuya gelelim

    benim kuzende senle yaşıt, 2 ay önce o da oyaktan hesap açmış..
    babası ile şubeye gidip kendi kimlik bilgileri ile hesap açtırıyor.. kredi kartı var int. işlemleri yapıyor.. kimlikle kendisinin adı-soyadı yazıyor.. işlemler sırasında aile onayı vs. yok yani bir nevi ek kart.. sadece kart ile ilgili bir sorun olursa kartın sahibinin vellisi ile işlem yapılıyor..
    bu işlem kesinlikle para çekimi veya eft yapmada onay değil..
  • 29-01-2008, 00:43:05
    #12
    ilk kartımı 15 yaşındayken ykbden aldım. bağımsız bir hesap açıyorlar fakat internet bankacılığını 18i doldurunca kullanabiliyosun. verdikleri kart gençtelekart. kredi kartı gibi alışveriş falan yapabiliyorsun marketten vs.

    yıllık ücret falanda almıyorlar eğer öğrenciysen. ykb iyidir tavsiye ederim hala kullanıyorum
  • 29-01-2008, 00:47:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    inndirorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk kartımı 15 yaşındayken ykbden aldım. bağımsız bir hesap açıyorlar fakat internet bankacılığını 18i doldurunca kullanabiliyosun. verdikleri kart gençtelekart. kredi kartı gibi alışveriş falan yapabiliyorsun marketten vs.
    yıllık ücret falanda almıyorlar eğer öğrenciysen. ykb iyidir tavsiye ederim hala kullanıyorum
    çok teşekkur ederim.

    Benim aradıgım özellik şunlar

    -Adsense için kullanıcam
    -Web siteme reklam alırken adama vereceğim yapıkredi kartımın hesap numarasını o gidecek o hesap numarasına prayı yatırıcak.

    Eğer bu 2 özelliği sağlıyorsa ki dediğine göre sağlıyor ve yıllık ücret almıyor ( oleyyy ) ben bugun gidip YapıKredi Hesabı açayım.
  • 29-01-2008, 00:50:24
    #14
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkur ederim.

    Benim aradıgım özellik şunlar

    -Adsense için kullanıcam
    -Web siteme reklam alırken adama vereceğim yapıkredi kartımın hesap numarasını o gidecek o hesap numarasına prayı yatırıcak.

    Eğer bu 2 özelliği sağlıyorsa ki dediğine göre sağlıyor ve yıllık ücret almıyor ( oleyyy ) ben bugun gidip YapıKredi Hesabı açayım.
    bildiğim kadarıyla adsense için 18 yaş sınırı var..
    ama belki kart sahibi ile gidipte alabilirsin onu araştır iyice sonra para olur alamazsan yazık olur..


    birde yapı kredi yıllık ücret alıyor.. üst kısımdaki yazımı okursan daha net anlarsın

    saygılarımla
  • 29-01-2008, 00:51:31
    #15
    öğrenci olursan yıllık ücret falan almıyor. ödemeleri 16 yaşındayken sorunsuz bir şekilde alıyordum
  • 29-01-2008, 00:59:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi

    Tamamdır şimdi gördüm mesajı onu göz onune olacağım, Teşekkurler.

    İnndirorg

    Çok teşekkurlerimi sunarım banka hakkında baya bilgim oldu.
    Bu konuda geçen bankalara bugun gidip soracağım hangisi uygun gelirse artık kısmet
  • 29-01-2008, 01:08:45
    #17
    banka zaten adsenseyle yaşınızı paylaşamaz sorun olmaz.
  • 29-01-2008, 17:50:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bugun gittim bir kaç banka dolaştım
    Ayrımtılı bilgi aşşağıda


    Yapı Kredi : Müşteri hizmetleri çok cana yakın konuştum üniversite öğrencileri için hesap işletme ücreti yıllık ücret almıyorlar.
    Oyak : Açılış olarak 10 lira hesap işletme ücreti yıllık 20 lira
    Ziraat Bankası : Hesap İşletim Olarak 20 ytl alıyor.
    Halk Bamk : Hesap İşletim Olarak Aylık 3 ytl alıyor.
    Garanti Bank : 15-18 yaş arası kullanıcılar için g-bank adlı bir kart hesabı oluşturuyorlar yıllık ücret cüzzi bir miktar maximum 10 ytl.

    Yukarıdaki bilgileri öğrendim arkadaşlar İçlerinde en cazibi Garanti Gibi duruyor.