eminn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yok öyle bir yalan.

bendede g-bank var 6 aylık 30 YTL alıyorlar
bendende 6 aylık 20 ytl
yalnız bunun bir çözümü var Fatura veya 3 aylık kontör ödeme talimati verirseniz hesaptan para almıyorlar