benim öğrenciyken aldığım üniversiteli maximum kredi kartım var türkiye iş bankasına ait...
7-8 yıldır kullanıyorum birkez bile para kesmediler hem kredi kartı hem vadesiz yatırım hesabı dolar hesabı euro hesabı net bankacılıktan hepsini bir arada yürütüyorum...
adsense ödemelerinde hiçbir sorun çıkmıyor saati saatine yatıyor net işlemleride çok ama çok iyi.... bazen borsada alış veriş yapıyorum üniversite harcı bile yatıyorum ödüyorum altın alıyorum kontur alıyorum satıyorum eft havale yani artık bankaya hiç uğramaz oldum
tavsiye ederim...