Evet, yapı kredi sadece üniversite öğrencileri için yıllık ücret almıyor. Üniversite kimliğinizle başvuru yapıyorsunuz. Benim merak ettiğim; öğrencilikten çıkınca(mezun olunca) hesap devammı ediyor yoksa kapanıyor mu