geçenlerde Garanti den hesap açtırdım Paracard verdiler sıgorta mı ne oluyormuş 27 ytl ondan kestiler yıllık ne kesicekler bilmiyorum.. öğrenciyim ama hesabı açan bayan galiba babamın hesabından ek olarak açtı bana hesap sizce ne kadar keserler yıllık? arkadaşın dediği gibi 10 tyl mi