• 05-11-2014, 11:35:37
    DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    83 seviyelerinden alım yaptım bir miktar ama şu anda tavsiyeleriniz nelerdir ?
    hocam bu konunun ilk mesajında ve müteaddit defalar yazdığım üzere altın alım tavsiyeleri olan bir konu değil bu. Konuya yazdığım şu mesajı da okumanızı tavsiye ediyorum:

    https://www.r10.net/1069680167-post173.html

    Chrono adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    84'den 2 milyarlik ufak bir alım yaptım.acelesi yok çıkana kadar durabilir . yılbaşından sonra çıkacağını düşünüyorum
    sizin de yazdığım şu mesajı da okumanızı tavsiye ediyorum:

    https://www.r10.net/1069680167-post173.html

    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl ons 250-500 usd olabilir dersiniz aklıdan uzak bir yaklaşım bu. Şuan maliyeti ne altının biliyor musunuz?

    Dün suriye dedim bugün ons 1432 yi denedi. Herkes biliyor ki altın yükselecek. Bunu düşünmeyenler ise kar satışları ile hafif düşürüyor onsu. Ama her sabah kalktığımızda avustralya, tokyo, pekin öyle demiyor.

    Amerika hala altın alımı yapıyor, alım yapmadığı zamanlarda bile satmıyor.

    Tv lerde ons 1000 dolar olacak diyenler hep profesör finans uzmanları idi. Ama öyle öngürüler yıkıldı. Dünya da olan en ufak bir değişim ons ve doları ortak olarak yükselişine neden oluyor.

    Benim görüşüm altın 100 ü görecek 2 ayda bakın ne oldu? Şuan 755 gr var hala bekliyorum.

    Not: yatırım tavsiyesi değildir.
    en oldu hocam arttı mı altın? konuyu okuyun diye defalarca ısrar ettiğim halde konuya gelip "altın aldım artacak" diye mesaj atıldığını görünce ben de bu şekilde karşılıklı mesaj yazmak zorunda kalıyorum. amacım kesinlikle kimseyle tartışmak değil, insanları aydınlatmaya çalışıyorum. konudaki ilk mesajı ve alttaki mesajı okursanız faydalanırsınız:
    https://www.r10.net/1069680167-post173.html
  • 05-11-2014, 11:37:40
    Misafir
    Biri iner diğeri çıkar, piyasanın vazgeçilmez senaryosudur bu, bu arada birileri fakirleşirken birileri de zengin olur..
    • BenLacivert
    BenLacivert bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-11-2014, 14:43:10
    90'ken bozdurmadığıma pişman olduğum bayağı bir altın var, hala bozdurma çizgisi arıyorum fakat aradıkça dibe batıyor, bu bir finans aracı değil, elimdeki altınlarda bilerek alınma değil daha önceden olan altınlar. Yatırım için altın maltın önermem. En kötü zarardan nasıl bozdururum bilmiyorum bekliyorum sadece.
  • 19-11-2014, 12:53:35
    Son bir kaç günkü artış altından kurtulmak isteyenler için iyi bir fırsat olabilir:

    http://uzmanpara.milliyet.com.tr/hab.../gundem//7868/
  • 19-11-2014, 13:03:13
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son bir kaç günkü artış altından kurtulmak isteyenler için iyi bir fırsat olabilir:

    http://uzmanpara.milliyet.com.tr/hab.../gundem//7868/
    Mesela ben Bu seviyeyi bir kaç gün koruması halinde bence 87-88 görecek altın. Yada aşabilir. Ama abartılı olmaz. Bu ay sonunda altın alımı yapılcak yüklü, sanırım isviçreydi. O zaman yükselebilir fakat yinede ne olacağı belli olmaz yönetenler yönetiyor. Fakat o kadar düşeceğini düşünmüyorum. Panik yapıp 82-83'te satsaydım 2-3 bin TL zarardaydım. Yine bu yükselişle satmadım. İnsanoğlu açgözlülüğünden kaybediyor
  • 19-11-2014, 15:15:03
    Piyasada yorumların çoğu ABD'li gözüyle... Altının $ karşısındaki kaybı yanında TL karşısındaki kaybı oldukça düşük esasında.
  • 19-11-2014, 15:19:31
    Mynet finansta okudum altın fiyatları 2015 yılında da düşmeye devam edecek diye
  • 21-11-2014, 00:31:09
    Repax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela ben Bu seviyeyi bir kaç gün koruması halinde bence 87-88 görecek altın. Yada aşabilir. Ama abartılı olmaz. Bu ay sonunda altın alımı yapılcak yüklü, sanırım isviçreydi. O zaman yükselebilir fakat yinede ne olacağı belli olmaz yönetenler yönetiyor. Fakat o kadar düşeceğini düşünmüyorum. Panik yapıp 82-83'te satsaydım 2-3 bin TL zarardaydım. Yine bu yükselişle satmadım. İnsanoğlu açgözlülüğünden kaybediyor
    Bu konu gerçekten böyle 1-2 TL lik aralıklarla altın alıp satıp kâr etme ile ilgili değil. Dilimde tüy bitiren şeyi söyleyeyim: konunun ilk mesajını bir okuyun lütfen...

    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada yorumların çoğu ABD'li gözüyle... Altının $ karşısındaki kaybı yanında TL karşısındaki kaybı oldukça düşük esasında.
    Aslında sadece TL ile yatırım yapma kısıtı olan bir kişi için, nominal olarak zarar etmeme amacı da söz konusu ise Altın yatırımı uzun vadede zarar ettirmeyeceği düşünülerek tercih edilebilir belki. Ancak, dolar cinsinden ya da bir döviz kuru sepeti cinsinden altına bakmanın daha iyi olacağını ve diğer şartları dışarıda bırakarak piyasadaki ortalama bir yatırımcı için daha iyi bir görüş sağlayacağını düşünüyorum.


    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mynet finansta okudum altın fiyatları 2015 yılında da düşmeye devam edecek diye
    Altın'ın onz değeri 1700-1800 düzeyideyken keşke mynet finans gibi yerlerde insanları altının sürekli artma imkanı olan bir yatırım aracı olmayabileceğini söyleyerek uyarsalardı. Uzuuuun vadeli ayı piyasası bu kadar süredir teyit edildikten sonra artık bunu söylemek çok zor değil. Şu anda daha iyi bir söylem bence "yıllarca altının sürünerek çok düşük bir düzeyde seyredebileceği" dir ve ben söylüyorum işte uzun bir süredir
  • 21-11-2014, 00:42:09
    83.8xx deyken biraz alım yaptım bakalım nasıl olacak karımız olacakmı