90'ken bozdurmadığıma pişman olduğum bayağı bir altın var, hala bozdurma çizgisi arıyorum fakat aradıkça dibe batıyor, bu bir finans aracı değil, elimdeki altınlarda bilerek alınma değil daha önceden olan altınlar. Yatırım için altın maltın önermem. En kötü zarardan nasıl bozdururum bilmiyorum bekliyorum sadece.