Mesela ben

Bu seviyeyi bir kaç gün koruması halinde bence 87-88 görecek altın. Yada aşabilir. Ama abartılı olmaz. Bu ay sonunda altın alımı yapılcak yüklü, sanırım isviçreydi. O zaman yükselebilir fakat yinede ne olacağı belli olmaz yönetenler yönetiyor. Fakat o kadar düşeceğini düşünmüyorum. Panik yapıp 82-83'te satsaydım 2-3 bin TL zarardaydım. Yine bu yükselişle satmadım. İnsanoğlu açgözlülüğünden kaybediyor