Mesela ben

Bu seviyeyi bir kaç gün koruması halinde bence 87-88 görecek altın. Yada aşabilir. Ama abartılı olmaz. Bu ay sonunda altın alımı yapılcak yüklü, sanırım isviçreydi. O zaman yükselebilir fakat yinede ne olacağı belli olmaz yönetenler yönetiyor. Fakat o kadar düşeceğini düşünmüyorum. Panik yapıp 82-83'te satsaydım 2-3 bin TL zarardaydım. Yine bu yükselişle satmadım. İnsanoğlu açgözlülüğünden kaybediyor
Bu konu gerçekten böyle 1-2 TL lik aralıklarla altın alıp satıp kâr etme ile ilgili değil. Dilimde tüy bitiren şeyi söyleyeyim: konunun ilk mesajını bir okuyun lütfen...
Piyasada yorumların çoğu ABD'li gözüyle... Altının $ karşısındaki kaybı yanında TL karşısındaki kaybı oldukça düşük esasında.
Aslında sadece TL ile yatırım yapma kısıtı olan bir kişi için, nominal olarak zarar etmeme amacı da söz konusu ise Altın yatırımı uzun vadede zarar ettirmeyeceği düşünülerek tercih edilebilir belki. Ancak, dolar cinsinden ya da bir döviz kuru sepeti cinsinden altına bakmanın daha iyi olacağını ve diğer şartları dışarıda bırakarak piyasadaki ortalama bir yatırımcı için daha iyi bir görüş sağlayacağını düşünüyorum.
Mynet finansta okudum altın fiyatları 2015 yılında da düşmeye devam edecek diye
Altın'ın onz değeri 1700-1800 düzeyideyken keşke mynet finans gibi yerlerde insanları altının sürekli artma imkanı olan bir yatırım aracı olmayabileceğini söyleyerek uyarsalardı. Uzuuuun vadeli ayı piyasası bu kadar süredir teyit edildikten sonra artık bunu söylemek çok zor değil. Şu anda daha iyi bir söylem bence "yıllarca altının sürünerek çok düşük bir düzeyde seyredebileceği" dir ve ben söylüyorum işte uzun bir süredir