ev almakmı faizmi
70
●5.786
- 24-02-2014, 02:38:31Üyeliği durduruldu250bin tl ye 2 ev alıp , aylık ortalama 1100 - 1200 gelir elde etmekmi yoksa bu parayı faize koyup 2.200 civarı bir para almakmı?Bakıldığı zaman faiz mantıklı geliyor fakat onunda eksilerini söylerseniz sevinirim amacım az cok ugrasmadan duzenli bi gelir sağlamak
- 24-02-2014, 03:08:58Üyeliği durdurulduHaramsa bana haram abi orası sıkıntı değilde şu faiz. enflasyon iliskisini acıklayabilirmisin.Misal 200bin liraya 1000 tl alıyosam aylık , enflasyon %10 düsünce ben zararamı ugruyorumWebcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2014, 03:14:10Faizi önermiyorum, nedenlerim bellidir.
İkinci husus ev almanın bir diğer avantajı 6/12 ayda bir kira zammı artı olarak alacağınız gayrimenkulu satarkende aldığınız fiyatın üstünde satıyorsunuz. Örneğin şimdi 120 liraya bir ev satın alsanız, bu evi 3 yıl sonra satınca 150bin liraya satarsınız, tabi güzel bir konumda satın aldıysanız. Bu dönemde ettiğiniz kira geliride ortalama olarak 600x36: 21.600TL+Kira zamları ek geliri. - 24-02-2014, 03:17:11Üyeliği durdurulduev almak, yatırıma baglamak, ileride satmak yada kiraya vererek ana parayı korumak iyidir.
- 24-02-2014, 03:18:36Üyeliği durdurulduDediğiniz mantıklı fakat evin o kadar senede yıpranması vergileride ayrı kesinti sonra arada bi kiracısız kalması.Faizin paranın değer kaybetmesi dışında eksileri nelerdirmyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2014, 03:20:59MisafirKurban olduğum forumu ne büyüdü be

Diğer bir konuda faiz caiz mi tartışmaları sürerken
Burada kira geliri faiz cazip konuları
Benim de fikrim (faizin haramından helalinden değil de) taşınmaz a bağlamaktan yanadır.
Nedenim yok tamamen içgüdüsel şimdi bende olsa onu yaparım durumu yani.
