• 24-02-2014, 02:38:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    250bin tl ye 2 ev alıp , aylık ortalama 1100 - 1200 gelir elde etmekmi yoksa bu parayı faize koyup 2.200 civarı bir para almakmı?Bakıldığı zaman faiz mantıklı geliyor fakat onunda eksilerini söylerseniz sevinirim amacım az cok ugrasmadan duzenli bi gelir sağlamak
  • 24-02-2014, 02:39:49
    #2
    hangisi yüksek getiri yapcaksa ona yönelin derim
  • 24-02-2014, 02:51:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Faiz cazip geliyo konumuma göre fakat enflasyon düsünce paramı eksiliyomus her sene %10 gibi birsey o konuyu tam bilmiyorum
  • 24-02-2014, 02:59:08
    #4
    Faiz tabii ki.

    Yalnız faiz haramdırcılar gelir birazdan..
  • 24-02-2014, 03:08:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz tabii ki.

    Yalnız faiz haramdırcılar gelir birazdan..
    Haramsa bana haram abi orası sıkıntı değilde şu faiz. enflasyon iliskisini acıklayabilirmisin.Misal 200bin liraya 1000 tl alıyosam aylık , enflasyon %10 düsünce ben zararamı ugruyorum
  • 24-02-2014, 03:14:10
    #6
    Faizi önermiyorum, nedenlerim bellidir.

    İkinci husus ev almanın bir diğer avantajı 6/12 ayda bir kira zammı artı olarak alacağınız gayrimenkulu satarkende aldığınız fiyatın üstünde satıyorsunuz. Örneğin şimdi 120 liraya bir ev satın alsanız, bu evi 3 yıl sonra satınca 150bin liraya satarsınız, tabi güzel bir konumda satın aldıysanız. Bu dönemde ettiğiniz kira geliride ortalama olarak 600x36: 21.600TL+Kira zamları ek geliri.
  • 24-02-2014, 03:17:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ev almak, yatırıma baglamak, ileride satmak yada kiraya vererek ana parayı korumak iyidir.
  • 24-02-2014, 03:18:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faizi önermiyorum, nedenlerim bellidir.

    İkinci husus ev almanın bir diğer avantajı 6/12 ayda bir kira zammı artı olarak alacağınız gayrimenkulu satarkende aldığınız fiyatın üstünde satıyorsunuz. Örneğin şimdi 120 liraya bir ev satın alsanız, bu evi 3 yıl sonra satınca 150bin liraya satarsınız, tabi güzel bir konumda satın aldıysanız. Bu dönemde ettiğiniz kira geliride ortalama olarak 600x36: 21.600TL+Kira zamları ek geliri.
    Dediğiniz mantıklı fakat evin o kadar senede yıpranması vergileride ayrı kesinti sonra arada bi kiracısız kalması.Faizin paranın değer kaybetmesi dışında eksileri nelerdir
  • 24-02-2014, 03:20:59
    #9
    Misafir
    Kurban olduğum forumu ne büyüdü be

    Diğer bir konuda faiz caiz mi tartışmaları sürerken
    Burada kira geliri faiz cazip konuları


    Benim de fikrim (faizin haramından helalinden değil de) taşınmaz a bağlamaktan yanadır.

    Nedenim yok tamamen içgüdüsel şimdi bende olsa onu yaparım durumu yani.
    • emrah1302
    • Boteks
    • tugay_10
    emrah1302, Boteks ve tugay_10 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.