250bin tl ye 2 ev alıp , aylık ortalama 1100 - 1200 gelir elde etmekmi yoksa bu parayı faize koyup 2.200 civarı bir para almakmı?Bakıldığı zaman faiz mantıklı geliyor fakat onunda eksilerini söylerseniz sevinirim amacım az cok ugrasmadan duzenli bi gelir sağlamak