• 24-02-2014, 20:55:21
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Kiracıyla uğraşma derdi var, eve verdikleri zarar v.s. amma velakin faiz ile uğraşmak dahada delirtir adamı..
  • 24-02-2014, 23:05:25
    #38
    Kiracı bulup tutmak çok kolay değil, ödeme almak zaten başlı başına bir sorun en iyisi faiz kesin olsun
  • 24-02-2014, 23:08:02
    #39
    ne ev ne faiz git bi dükkan al yüksek kira getirebilecek
  • 24-02-2014, 23:08:49
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bence ev alın çünkü ev olduğu yerde İstanbul gibi bir şehirde değer kazanıyor. Faiz ise hem tavsiye edilecek birşey değil, hemde haram bana göre.

    100 e aldığınız evi 2 yıl sonra 150 200 e satacak hale gelebiliyor, faiz ise 2 yılda max 50k faiz veriyor.
  • 27-02-2014, 18:20:09
    #41
    Çocuklarını düşünüyorsan arsa, arazi al, en az 10-15 yıl unut, ama sonunda mutlaka deli para eder. Kendini düşünüyorsan, yani sürekli para gelsin keyfime bakayım diyorsan, ki ben de böyle düşünürüm o halde dükkan al, ama çevresinden kira getirisini araştır. Kira çarpanı maksimum 15 yıl olsun, ayrıca dükkan sadece 4 duvardan oluşur, kiracı çıktıktan sonra en fazla bir boya ister.

    Dükkan almaya karar verirsen, parayı ikiye bölüp 2 dükkan al, riski ikiye bölmüş olursun. rastgele
  • 28-02-2014, 07:52:23
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 liran var diyelim. 3 yıl önce 300 yumurta alırken şimdi 200 yumurta alabilirsin faiz geliri sadece paranı enflasyondan korur

    fakat 100 liraya aldıgın evi 3 gün sonra 120ye satabilirsin. tabiki konumu iyise...

    en iyisi temelden inşaat projelerine girmek. 200e alıyorsun bitince değeri %30 artıyor evin.
  • 28-02-2014, 08:33:27
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Gayrimenkul her zaman garantidir. Bahsettiğiniz gelir oranı değişkendir. Yani faiz getirisi ile uzun vade de evin değeri, kira değeri gibi etkenler gayrimenkul için avantajlıdır. Faiz de ise durum fazla değişmez.
  • 28-02-2014, 08:39:29
    #44
    yerinde olsam 2 ev alacağıma bir ev alırdım gerisine de arsa alırdım
  • 28-02-2014, 08:50:31
    #45
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz tabii ki.

    Yalnız faiz haramdırcılar gelir birazdan..
    "Haramcılar gelir birazdan" neden ayrım yapıyorsun ki ?
    Kitabımızda (http://www.sevde.de/Faiz/Faiz-Kuran.htm) zaten faizin haram olduğu belirtilmiştir.
    Bana göre Kuran-i Kerim'e inanıyorsa insan içerisinde geçen haram ve haram olmayan maddelere de uyması gerekmektedir.


    Bana göre iki daire alıp gelir elde edin.