Faiz tabii ki.
Yalnız faiz haramdırcılar gelir birazdan..
"Haramcılar gelir birazdan" neden ayrım yapıyorsun ki ?
Kitabımızda (
http://www.sevde.de/Faiz/Faiz-Kuran.htm) zaten faizin haram olduğu belirtilmiştir.
Bana göre Kuran-i Kerim'e inanıyorsa insan içerisinde geçen haram ve haram olmayan maddelere de uyması gerekmektedir.
Bana göre iki daire alıp gelir elde edin.