• 13-03-2014, 09:58:54
    #64
    Kentsel dönüşümü göz önünde bulundurarak eski binalardan daire almanızı öneririm. Bulması biraz zor olur ama çok karlı çıkarsınız. Bizim eski bir daire vardı. Kentsel dönüşüme girecek ve fiyatı 10-12 katına çıkacak
  • 13-03-2014, 10:00:39
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    faize koyacağın ana paranın değeri uzun vadede enflasyon oranında erir

    ama

    edineceğin ev arsa gibi mal mülk zaman içinde değerlenir getirdiği gelir yanında kendide değer kazanır.

    Dİye düşünüyorum...
  • 14-03-2014, 00:10:48
    #66
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Evet faiz haram ama bence de paranın faizini alman mantıklı

    Ev aldığını düşün kira vs geliri iyi tamam ama evin vergisi var, eve yapacağın masraf var, adam gibi kiracı bulmak var, kiracıyla oturup görüşmek var. Kısaca var oğlu var.
  • 14-03-2014, 00:18:27
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faiz haramdır veya değildir gibisinden görüş belirtmek istemiyorum.

    Şöyle diyeyim size Mersin'in bir yaylasından bi arsa aldık bundan 3 yıl evvel 40k ya, şuan fiyatlar 80k.Bunu neden anlattım burdan şunu çıkarın bankanın 3 yılda %100 para getirmesi imkansız hatta tam söyleyeyim bankanın maksimum vereceği 10 bin tl civarı 3 yılda.Bundan ötürü arazi veya ev alıp kiraya vermenizi öneririm.Enflasyon hergün yükseliyor bankada ki paramız öle büyük bir faiz vermediği için nerdeyse yerinde kalıyor.Emin olun bundan 5 sene sonra aldığınız yapının fiyatı şuan ki fiyatı arasında uçurum olacaktır.
  • 14-03-2014, 08:46:34
    #68
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz haramdır veya değildir gibisinden görüş belirtmek istemiyorum.

    Şöyle diyeyim size Mersin'in bir yaylasından bi arsa aldık bundan 3 yıl evvel 40k ya, şuan fiyatlar 80k.Bunu neden anlattım burdan şunu çıkarın bankanın 3 yılda %100 para getirmesi imkansız hatta tam söyleyeyim bankanın maksimum vereceği 10 bin tl civarı 3 yılda.Bundan ötürü arazi veya ev alıp kiraya vermenizi öneririm.Enflasyon hergün yükseliyor bankada ki paramız öle büyük bir faiz vermediği için nerdeyse yerinde kalıyor.Emin olun bundan 5 sene sonra aldığınız yapının fiyatı şuan ki fiyatı arasında uçurum olacaktır.
    Son 3 yılda fiyatlar genel seviyesi %30'un altında artmış: http://www3.tcmb.gov.tr/enflasyon/enflasyonyeni.php

    Sizin arsanın fiyatı ise %100 artmış.

    Demek ki sizin arsanın fiyatı şişmiş. Sen de "bu ne ki daha da şişecek" diyorsun.

    Hiç yorum yapmıyorum, sadece olanı söylüyorum.
  • 14-03-2014, 11:29:15
    #69
    Haramın yuvası olmaz : ) Evini al kira gelirin olsun. Az olsun öz olsun huzurlu ol gerisi boş
  • 14-03-2014, 11:42:53
    #70
    ev alın hatta mümkünse arsa alın
  • 14-03-2014, 11:54:55
    #71
    Ev alıp satın kirayada vermeyin senede 2 defa yaparsan vergi çıkmaz diye biliyorum. 250 ye al 6 ay sonra 270 e sat 270 e al 6 ay sonra 300 e sat gibi işlerle çok para kazanabilirsin.