Faiz haramdır veya değildir gibisinden görüş belirtmek istemiyorum.
Şöyle diyeyim size Mersin'in bir yaylasından bi arsa aldık bundan 3 yıl evvel 40k ya, şuan fiyatlar 80k.Bunu neden anlattım burdan şunu çıkarın bankanın 3 yılda %100 para getirmesi imkansız hatta tam söyleyeyim bankanın maksimum vereceği 10 bin tl civarı 3 yılda.Bundan ötürü arazi veya ev alıp kiraya vermenizi öneririm.Enflasyon hergün yükseliyor bankada ki paramız öle büyük bir faiz vermediği için nerdeyse yerinde kalıyor.Emin olun bundan 5 sene sonra aldığınız yapının fiyatı şuan ki fiyatı arasında uçurum olacaktır.
Son 3 yılda fiyatlar genel seviyesi %30'un altında artmış:
http://www3.tcmb.gov.tr/enflasyon/enflasyonyeni.php
Sizin arsanın fiyatı ise %100 artmış.
Demek ki sizin arsanın fiyatı şişmiş. Sen de "bu ne ki daha da şişecek" diyorsun.
Hiç yorum yapmıyorum, sadece olanı söylüyorum.