Bence ev alın çünkü ev olduğu yerde İstanbul gibi bir şehirde değer kazanıyor. Faiz ise hem tavsiye edilecek birşey değil, hemde haram bana göre.

100 e aldığınız evi 2 yıl sonra 150 200 e satacak hale gelebiliyor, faiz ise 2 yılda max 50k faiz veriyor.