Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz tabii ki.

Yalnız faiz haramdırcılar gelir birazdan..
Haramsa bana haram abi orası sıkıntı değilde şu faiz. enflasyon iliskisini acıklayabilirmisin.Misal 200bin liraya 1000 tl alıyosam aylık , enflasyon %10 düsünce ben zararamı ugruyorum