• 23-01-2014, 12:10:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konu altından zaman zaman kendi stratejilerimi paylaşacağım.


    1247.50 den satış kar al : 1243 zarar kapat : 1252




    Önemli : SPK Yasası çerçevesinde, burada yazdığım hiç bir şeyin "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmadığını beyan ederim.

    Burada yazdığım strateji, yorum ve analizler karşılığında herhangi bir maddi menfaat temin etmeksizin genel anlamda bilgi vermek amacıyla hazırladığımı beyan ederim.

    Ayrıca yapılan strateji, yorum ve analizlerin "yönlendirici" niteliğinin olmadığını, asla "tavsiye" edilmediğini beyan ederim.
  • 23-01-2014, 12:20:42
    #2
    Altın/Ons değerlerini baz alıyorsunuz ama kısa vadede TL/Dolar değerleri daha önemli değil mi?

    Not: Sürekli al-sat yapanlar için söylüyorum.
  • 23-01-2014, 13:42:24
    #3
    stratejimi erken kapatıyorum.

    açılış : 1247,50 kapanış : 1246

    kar : 1.50 pips zarar : yok.



    bu arada tam ne kast ettiğini anlamadım?


    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın/Ons değerlerini baz alıyorsunuz ama kısa vadede TL/Dolar değerleri daha önemli değil mi?

    Not: Sürekli al-sat yapanlar için söylüyorum.
  • 23-01-2014, 14:06:29
    #4
    BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stratejimi erken kapatıyorum.

    açılış : 1247,50 kapanış : 1246

    kar : 1.50 pips zarar : yok.



    bu arada tam ne kast ettiğini anlamadım?
    Doların son günlerde aşırı değer kazanması ve ons fiyatlarının çok fazla değişmemesi nedeniyle doların ne olacağını tahmin ederek yatırım yapmamız daha mantıklı değil mi?

    Yoksa ons üzerindeki stratejiniz ile alakalı değil.
  • 23-01-2014, 14:24:06
    #5
    Anladım fazla hareketli olan bir enstrümanda işlem yapmak daha mantıklı değilmi diye soruyosun.

    Tabii daha mantıklı olabilir fakat ben altın/ons dışında pek işlem yapmıyorum
    Altın/ons günlük 5.00 pips yakaladığım zaman tamam yeter bu kadar diyorum bana yeterli geliyor



    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doların son günlerde aşırı değer kazanması ve ons fiyatlarının çok fazla değişmemesi nedeniyle doların ne olacağını tahmin ederek yatırım yapmamız daha mantıklı değil mi?

    Yoksa ons üzerindeki stratejiniz ile alakalı değil.
  • 23-01-2014, 14:26:03
    #6
    BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu altından zaman zaman kendi stratejilerimi paylaşacağım.


    1247.50 den satış kar al : 1243 zarar kapat : 1252




    Önemli : SPK Yasası çerçevesinde, burada yazdığım hiç bir şeyin "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmadığını beyan ederim.

    Burada yazdığım strateji, yorum ve analizler karşılığında herhangi bir maddi menfaat temin etmeksizin genel anlamda bilgi vermek amacıyla hazırladığımı beyan ederim.

    Ayrıca yapılan strateji, yorum ve analizlerin "yönlendirici" niteliğinin olmadığını, asla "tavsiye" edilmediğini beyan ederim.
    Not:
    "SPK Yasası" yok. Sermaye Piyasası Kanunu var. Dolayısıyla "SPK çerçevesinde" diyebilirsin. Ya da Kurul ile karıştırılmasın diye belki SPKn.
  • 24-01-2014, 09:40:53
    #7
    1260.200 satış

    kar al : 1257

    zarar kapat : 1265
  • 24-01-2014, 10:27:05
    #8
    Teknik veya temel hiçbir analizini paylaşmadan sadece kendi alış-satış fiyat eşiklerini veriyorsun. Bu anlamlı değil ki. "Beni takip edin." diyorsun mealen ki kırmızıyla yazdığın mesaja ters bu. Analiz yaparsan herkes faydalanabilir ya da eleştirebilir ama bu haliyle kumar oynamak gibi oluyor, kusura bakma.
  • 24-01-2014, 13:43:12
    #9
    2. stratejimden 4.80 pips zarar
    zarardan kapanmıştır.


    @mener

    Başlıktada yazdım strateji paylaşımı diye.
    Burada mealende beni takip edin demiyorum ki
    Kırmızı renkteki yazılarımda "ASLA TAVSİYE EDİLMEZ" diyede yazdığım görülmektedir.
    Buna ilişkin "mealen beni takip edin" diyerek yorumlaman TAMAMEN YANLIŞTIR.




    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik veya temel hiçbir analizini paylaşmadan sadece kendi alış-satış fiyat eşiklerini veriyorsun. Bu anlamlı değil ki. "Beni takip edin." diyorsun mealen ki kırmızıyla yazdığın mesaja ters bu. Analiz yaparsan herkes faydalanabilir ya da eleştirebilir ama bu haliyle kumar oynamak gibi oluyor, kusura bakma.