2. stratejimden 4.80 pips zarar
zarardan kapanmıştır.


@mener

Başlıktada yazdım strateji paylaşımı diye.
Burada mealende beni takip edin demiyorum ki
Kırmızı renkteki yazılarımda "ASLA TAVSİYE EDİLMEZ" diyede yazdığım görülmektedir.
Buna ilişkin "mealen beni takip edin" diyerek yorumlaman TAMAMEN YANLIŞTIR.




mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik veya temel hiçbir analizini paylaşmadan sadece kendi alış-satış fiyat eşiklerini veriyorsun. Bu anlamlı değil ki. "Beni takip edin." diyorsun mealen ki kırmızıyla yazdığın mesaja ters bu. Analiz yaparsan herkes faydalanabilir ya da eleştirebilir ama bu haliyle kumar oynamak gibi oluyor, kusura bakma.