Anladım fazla hareketli olan bir enstrümanda işlem yapmak daha mantıklı değilmi diye soruyosun.
Tabii daha mantıklı olabilir fakat ben altın/ons dışında pek işlem yapmıyorum
Altın/ons günlük 5.00 pips yakaladığım zaman tamam yeter bu kadar diyorum bana yeterli geliyor
Doların son günlerde aşırı değer kazanması ve ons fiyatlarının çok fazla değişmemesi nedeniyle doların ne olacağını tahmin ederek yatırım yapmamız daha mantıklı değil mi?
Yoksa ons üzerindeki stratejiniz ile alakalı değil.