BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu altından zaman zaman kendi stratejilerimi paylaşacağım.


1247.50 den satış kar al : 1243 zarar kapat : 1252




Önemli : SPK Yasası çerçevesinde, burada yazdığım hiç bir şeyin "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmadığını beyan ederim.

Burada yazdığım strateji, yorum ve analizler karşılığında herhangi bir maddi menfaat temin etmeksizin genel anlamda bilgi vermek amacıyla hazırladığımı beyan ederim.

Ayrıca yapılan strateji, yorum ve analizlerin "yönlendirici" niteliğinin olmadığını, asla "tavsiye" edilmediğini beyan ederim.
Not:
"SPK Yasası" yok. Sermaye Piyasası Kanunu var. Dolayısıyla "SPK çerçevesinde" diyebilirsin. Ya da Kurul ile karıştırılmasın diye belki SPKn.