Teknik veya temel hiçbir analizini paylaşmadan sadece kendi alış-satış fiyat eşiklerini veriyorsun. Bu anlamlı değil ki. "Beni takip edin." diyorsun mealen ki kırmızıyla yazdığın mesaja ters bu. Analiz yaparsan herkes faydalanabilir ya da eleştirebilir ama bu haliyle kumar oynamak gibi oluyor, kusura bakma.