Adamı konu açacağına bin pişman ettiniz yemin ediyorum
Yalan yere yemin etme, çarpılırsın musakka.
Bir kere "konu açma" doğru bir ifade değil. Konu dediğinde ya bir soru olur ya bir eğlenceli şey olur ya bir açıklama olur ki bilgi edinelim.
"Altını şu düzeyden aldım bu düzeyde satarım ya da bu düzeye düşerse yine zararına satarım." diye bir konu olmaz ki. Boştur bu. Yanlış da olsa, mantıksız da olsa, ekonomik gerçekliklerden kopuk da olsa bu değerler için bir açıklama yapmak gerekir. Mecburi değildir ama gerekir, yazılmamışsa bunu da ifade etmem gayet doğaldır. Çünkü ben faydalanmak istiyorum siteden de konulardan da. Anlatabiliyor muyum?