stratejimi erken kapatıyorum.
açılış : 1247,50 kapanış : 1246
kar : 1.50 pips zarar : yok.
bu arada tam ne kast ettiğini anlamadım?
Doların son günlerde aşırı değer kazanması ve ons fiyatlarının çok fazla değişmemesi nedeniyle doların ne olacağını tahmin ederek yatırım yapmamız daha mantıklı değil mi?
Yoksa ons üzerindeki stratejiniz ile alakalı değil.