• 30-03-2020, 18:48:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yaktın bizi Paul yaktın Ne bu Türklerin senden çektiği Vallahi kötü bir niyetim olmamasına rağmen böyle bir durumla karşı karşıya kalmak benim için büyük bir yıkım oldu. İşin kötü tarafı haklı olduğunuz halde haksızmışsınız gibi muamele görmeniz iyice insanı çileden çıkartmakta.
  • 30-03-2020, 18:54:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    elifcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaktın bizi Paul yaktın Ne bu Türklerin senden çektiği Vallahi kötü bir niyetim olmamasına rağmen böyle bir durumla karşı karşıya kalmak benim için büyük bir yıkım oldu. İşin kötü tarafı haklı olduğunuz halde haksızmışsınız gibi muamele görmeniz iyice insanı çileden çıkartmakta.
    Hocam sızın haklı oldugunuz bir taraf yok aracınız var bana sattınız noterden satıs yapalım dıyorum sıze olmaz noter ucret ıstıyo dıyorsunuz e nasıl olcak pekı dıyorum hocam aramızda sozlesme yaptık ben aracı sıze sattım yazdım altınıda ımzaladım aracın anahtarını yedek anahtarınıda sıze verdım dıyorsunuz sonra ben bu aracla suca karısıyorum siz polise araba benım değil ben sattım paramıda aldım satısı bende olabılır ama benım değil dıyosunuz. yanı 3 asagı 5 yukarı bunun gıbı bırsey

    yanlıs anlamayın benı keske sızın dedıgınız gıbı olsa benımde ısıme gelır.
  • 30-03-2020, 19:37:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Peki şu durumda 55$ ödemeyi kabul etsem kesin geri verirler mi?
  • 30-03-2020, 19:42:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    elifcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şu durumda 55$ ödemeyi kabul etsem kesin geri verirler mi?
    hocam adamlarla zıtlasma alttan al bılmedıgını soyle odeme yapmaya hazırım de kredı kartı odemesını acabılırmısınız de ozr fln dıle muhtemelen sen onlara gıydırmıssındır burayı bu sekılde yakıp yıktıgına gore tabı bunları ıngılızce olarak dıle getırmek te ayrı bir dert yanı dene sansını ode 55 i kurtar lısansı yoksa ıptal ederler. bu ısleyıs vbulletın de de aynı. tek fark xf ısı sıkı tutuyor.
  • 30-03-2020, 20:00:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bence adamlar haklı falan değiller. Eminim ki Türkiye'de hiçbir firma böyle sıkıntı yaratmazdı. Bu yabancılar çok acımasızlar. Ne varsa yine ülkemin insanında var.

    Panelde uyarı olarak şu çıkmakta; "Bu lisans artık geçerli değil." türkçe çeviri yaptım.
  • 30-03-2020, 20:19:16
    #15
    iyisite.NET
    elifcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence adamlar haklı falan değiller. Eminim ki Türkiye'de hiçbir firma böyle sıkıntı yaratmazdı. Bu yabancılar çok acımasızlar. Ne varsa yine ülkemin insanında var.

    Panelde uyarı olarak şu çıkmakta; "Bu lisans artık geçerli değil." türkçe çeviri yaptım.
    İletişime geçi ve böyle bir talep geldiği için değerlendirmek istedim lakin bilgim yoktu tekrardan lisansım devam edeceğim. Özür dileyerek mağduriyetinizi belirten bir yazı göndermelisiniz.
  • 30-03-2020, 23:37:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    yazılım adamların, ve sen yada ben ne yazıkki onların belirlediÄŸi kurallara uymak zorundayız 2.el piyasası bu kadar rahat sorunsuz olursa kim bunlardan 0 lisans alır? kimse almaz. neden 2 katı para versinki insanlar 😊
  • 31-03-2020, 10:17:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Paul sağ olsun tekrardan lisansımı aktif etti
  • 25-01-2025, 14:53:37
    #18
    Xenforo ilk kullananlardan biri olarak söylüyorum cidden ağır sahtekarlar bencede xenforo ve XFRM var hesabı devredecem. Daha da bunlarla işim olmaz. Xenforo kullanmak isteyen herkese de tüm yazılım ve Eklentilerini tenalaranızı lisanssız bir şekilde sağlayacağım. İhtiyacı olanlar bana gokhanaltinsoy@aol.com dan mail atsınlar arkadaşlar kim ne istiyorsa ücretsiz bir şekilde gönderirim sıkıntı yok.