Yaktın bizi Paul yaktın

Ne bu Türklerin senden çektiği

Vallahi kötü bir niyetim olmamasına rağmen böyle bir durumla karşı karşıya kalmak benim için büyük bir yıkım oldu. İşin kötü tarafı haklı olduğunuz halde haksızmışsınız gibi muamele görmeniz iyice insanı çileden çıkartmakta.
Hocam sızın haklı oldugunuz bir taraf yok

aracınız var bana sattınız noterden satıs yapalım dıyorum sıze olmaz noter ucret ıstıyo dıyorsunuz e nasıl olcak pekı dıyorum hocam aramızda sozlesme yaptık ben aracı sıze sattım yazdım altınıda ımzaladım aracın anahtarını yedek anahtarınıda sıze verdım dıyorsunuz

sonra ben bu aracla suca karısıyorum siz polise araba benım değil ben sattım paramıda aldım satısı bende olabılır ama benım değil dıyosunuz. yanı 3 asagı 5 yukarı bunun gıbı bırsey
yanlıs anlamayın benı keske sızın dedıgınız gıbı olsa benımde ısıme gelır.