yazılım adamların, ve sen yada ben ne yazıkki onların belirlediği kurallara uymak zorundayız 2.el piyasası bu kadar rahat sorunsuz olursa kim bunlardan 0 lisans alır? kimse almaz. neden 2 katı para versinki insanlar 😊