XenForo Lisans Transfer Saçmalığı
20
●665
- 16-02-2025, 16:49:45Ortada yanlış bir şey veya dolandırmak gibi bir şey yok. En başta lisans sözleşmesini okusaydınız bu sorunların hiçbiri olmazdı. Paul'ü tanırım iyi adamdır ve Türkiye'ye karşı her zaman yardımsever ve önyargısız biri olmuştur. Kurallarda ne yazıyorsa onu uyguluyor yani yanlış bir şey yapmıyor.
- 17-02-2025, 08:57:04Lisans sözleşmesi diye bir şey duymadınız herhalde. En başta bütün şartlar belirtiliyor zaten neyin sahtekârlığı? Okumadan lisans alıyorsunuz ondan sonra yok sahtekârlar, yok şu kadar para istiyorlar. Okusaydınız sözleşmeyi de en baştan bulaşmasaydınız, zorla mı satıyorlar? Bitiyorum bu kafalara yaByga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir de içinde ne gibi açık, ne gibi zararlı kod olduğu belli olmayan n*lled dosyaları paylaşırım diye yazmışsınız, tam komedi. - 17-02-2025, 19:33:22Sorun da bu zaten. Başta okumuyorlar sonra niye böyle oldu deyip üstüne ayrıcalık bekliyorlar. Adamlar prensip belirlemiş, kurallar eklemiş ve hepsini sözleşmeye yazmışlar. Uyulmaması halinde böyle böyle olur diye madde madde anlatmışlar. Bazı insanlar okumuyorlar, sonra kuralları -bilerek veya bilmeyerek- ihlal ediyorlar, sonra şikayetçi oluyorlar, üstüne bir de ayrıcalık bekliyorlar. Yetmiyor, koskoca firmayı dol*ndırıcı olmakla suçluyorlar yani bu denli ithamlar yakışmıyor gerçekten.Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
