• 16-02-2025, 16:49:45
    #19
    Ortada yanlış bir şey veya dolandırmak gibi bir şey yok. En başta lisans sözleşmesini okusaydınız bu sorunların hiçbiri olmazdı. Paul'ü tanırım iyi adamdır ve Türkiye'ye karşı her zaman yardımsever ve önyargısız biri olmuştur. Kurallarda ne yazıyorsa onu uyguluyor yani yanlış bir şey yapmıyor.
  • 17-02-2025, 08:57:04
    #20
    Byga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xenforo ilk kullananlardan biri olarak söylüyorum cidden ağır sahtekarlar bencede xenforo ve XFRM var hesabı devredecem. Daha da bunlarla işim olmaz. Xenforo kullanmak isteyen herkese de tüm yazılım ve Eklentilerini tenalaranızı lisanssız bir şekilde sağlayacağım. İhtiyacı olanlar bana gokhanaltinsoy@aol.com dan mail atsınlar arkadaşlar kim ne istiyorsa ücretsiz bir şekilde gönderirim sıkıntı yok.
    Lisans sözleşmesi diye bir şey duymadınız herhalde. En başta bütün şartlar belirtiliyor zaten neyin sahtekârlığı? Okumadan lisans alıyorsunuz ondan sonra yok sahtekârlar, yok şu kadar para istiyorlar. Okusaydınız sözleşmeyi de en baştan bulaşmasaydınız, zorla mı satıyorlar? Bitiyorum bu kafalara ya

    Bir de içinde ne gibi açık, ne gibi zararlı kod olduğu belli olmayan n*lled dosyaları paylaşırım diye yazmışsınız, tam komedi.
  • 17-02-2025, 19:33:22
    #21
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans sözleşmesi diye bir şey duymadınız herhalde. En başta bütün şartlar belirtiliyor zaten neyin sahtekârlığı? Okumadan lisans alıyorsunuz ondan sonra yok sahtekârlar, yok şu kadar para istiyorlar. Okusaydınız sözleşmeyi de en baştan bulaşmasaydınız, zorla mı satıyorlar? Bitiyorum bu kafalara ya

    Bir de içinde ne gibi açık, ne gibi zararlı kod olduğu belli olmayan n*lled dosyaları paylaşırım diye yazmışsınız, tam komedi.
    Sorun da bu zaten. Başta okumuyorlar sonra niye böyle oldu deyip üstüne ayrıcalık bekliyorlar. Adamlar prensip belirlemiş, kurallar eklemiş ve hepsini sözleşmeye yazmışlar. Uyulmaması halinde böyle böyle olur diye madde madde anlatmışlar. Bazı insanlar okumuyorlar, sonra kuralları -bilerek veya bilmeyerek- ihlal ediyorlar, sonra şikayetçi oluyorlar, üstüne bir de ayrıcalık bekliyorlar. Yetmiyor, koskoca firmayı dol*ndırıcı olmakla suçluyorlar yani bu denli ithamlar yakışmıyor gerçekten.