Xenforo ilk kullananlardan biri olarak söylüyorum cidden ağır sahtekarlar bencede xenforo ve XFRM var hesabı devredecem. Daha da bunlarla işim olmaz. Xenforo kullanmak isteyen herkese de tüm yazılım ve Eklentilerini tenalaranızı lisanssız bir şekilde sağlayacağım. İhtiyacı olanlar bana
gokhanaltinsoy@aol.com dan mail atsınlar arkadaşlar kim ne istiyorsa ücretsiz bir şekilde gönderirim sıkıntı yok.
Lisans sözleşmesi diye bir şey duymadınız herhalde. En başta bütün şartlar belirtiliyor zaten neyin sahtekârlığı? Okumadan lisans alıyorsunuz ondan sonra yok sahtekârlar, yok şu kadar para istiyorlar. Okusaydınız sözleşmeyi de en baştan bulaşmasaydınız, zorla mı satıyorlar? Bitiyorum bu kafalara ya
Bir de içinde ne gibi açık, ne gibi zararlı kod olduğu belli olmayan n*lled dosyaları paylaşırım diye yazmışsınız, tam komedi.