Ortada yanlış bir şey veya dolandırmak gibi bir şey yok. En başta lisans sözleşmesini okusaydınız bu sorunların hiçbiri olmazdı. Paul'ü tanırım iyi adamdır ve Türkiye'ye karşı her zaman yardımsever ve önyargısız biri olmuştur. Kurallarda ne yazıyorsa onu uyguluyor yani yanlış bir şey yapmıyor.