Xenforo ilk kullananlardan biri olarak söylüyorum cidden ağır sahtekarlar bencede xenforo ve XFRM var hesabı devredecem. Daha da bunlarla işim olmaz. Xenforo kullanmak isteyen herkese de tüm yazılım ve Eklentilerini tenalaranızı lisanssız bir şekilde sağlayacağım. İhtiyacı olanlar bana gokhanaltinsoy@aol.com dan mail atsınlar arkadaşlar kim ne istiyorsa ücretsiz bir şekilde gönderirim sıkıntı yok.