Bence adamlar haklı falan değiller. Eminim ki Türkiye'de hiçbir firma böyle sıkıntı yaratmazdı. Bu yabancılar çok acımasızlar. Ne varsa yine ülkemin insanında var.
Panelde uyarı olarak şu çıkmakta; "Bu lisans artık geçerli değil." türkçe çeviri yaptım.