elifcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence adamlar haklı falan değiller. Eminim ki Türkiye'de hiçbir firma böyle sıkıntı yaratmazdı. Bu yabancılar çok acımasızlar. Ne varsa yine ülkemin insanında var.

Panelde uyarı olarak şu çıkmakta; "Bu lisans artık geçerli değil." türkçe çeviri yaptım.
İletişime geçi ve böyle bir talep geldiği için değerlendirmek istedim lakin bilgim yoktu tekrardan lisansım devam edeceğim. Özür dileyerek mağduriyetinizi belirten bir yazı göndermelisiniz.