Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
133
●10.552
- 23-09-2010, 02:50:32hoca bildiğim kadarıyla onlar, commenter kelimesini daha yaygın kullanıyorlar. commentator ilk defa duyuyorumspider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2010, 03:07:30Üyeliği durdurulduNET Framework yüklü mü ?BroDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2010, 10:38:54Üyeliği durdurulduÜyeliğimde filan çalınma yok hocam rahat olun.yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır böyle bir şart yok.ZerDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun tam olarak nedir söylerseniz yardımcı olmaya çalışırımBroDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blogların listesini oradan aldım. Program kodlaması bana ait. siz istediğiniz listeyi ekleyebilirsiniz.
Listedekiler bitene kadar.trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum attıkça listeden siler.