• 23-09-2010, 02:13:05
    #10
    "Yorum gönderiliyor" dedi ama kaldı öyle , konu uzantısının .html olması şart mı ?
  • 23-09-2010, 02:34:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deneyen oldu mu beyler
  • 23-09-2010, 02:46:25
    #12


  • 23-09-2010, 02:50:32
    #13
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programın diğer versiyonlarında ingilizce dil destekli yayınlayacağım için böyle bir yol benimsediim ve

    https://www.r10.net/programlar/731328...-araclari.html

    adresinde yaptığım açıklamayı burada yapma gereği duymadım. Hatta bunun ilk halini 3-5 ay önce yayınladığımda adı yorumcu idi. yabancılar yorumcudan birşey anlamıyorlar. Ama biz commentator ne demek anlıyoruz.

    Sebebi , İngilizcenin global dil olmasıdır.

    Açıklama yeterli oldumu bilmiyorum.

    Sizindediğiniz gibi güzelim türkçemizi tabiki bende sizin kadar seviyor ve destekliyorum. Türkçe'den güzel dil mi var.
    hoca bildiğim kadarıyla onlar, commenter kelimesini daha yaygın kullanıyorlar. commentator ilk defa duyuyorum
  • 23-09-2010, 03:07:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    BroDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    NET Framework yüklü mü ?
  • 23-09-2010, 03:15:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle emeğin için teşekkürler hocam buna benzer bir program zaten mevcutmu ama içindeki bloglar aynı sadece görselliğini değiştirmişşiniz yinede güzel olmuş.
  • 23-09-2010, 10:18:00
    #16
    bir tanemi yorum atıyor yoksa devamlımı kapatanamı kadar
  • 23-09-2010, 10:38:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar deneyen bir arkadaşımız varmı?

    Son günlerde r10 üyeliği çalınan arkadaşlar var.Spider58 kusura bakma
    Üyeliğimde filan çalınma yok hocam rahat olun.

    ZerDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yorum gönderiliyor" dedi ama kaldı öyle , konu uzantısının .html olması şart mı ?
    Hayır böyle bir şart yok.

    BroDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Sorun tam olarak nedir söylerseniz yardımcı olmaya çalışırım

    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle emeğin için teşekkürler hocam buna benzer bir program zaten mevcutmu ama içindeki bloglar aynı sadece görselliğini değiştirmişşiniz yinede güzel olmuş.

    Blogların listesini oradan aldım. Program kodlaması bana ait. siz istediğiniz listeyi ekleyebilirsiniz.

    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tanemi yorum atıyor yoksa devamlımı kapatanamı kadar
    Listedekiler bitene kadar.

    Yorum attıkça listeden siler.
  • 23-09-2010, 15:02:53
    #18
    xp çalışmadı